Όταν έβγαλα τα πλαστικά και αποσυνέδεσα τις ζώνες, άναψε αυτό το λαμπάκι:
Δεν έδωσα καμία σημασία τότε. Όταν όμως συνδέσαμε ξανά τις ζώνες, και το λαμπάκι συνέχιζε να ανάβει, τότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. Και έτσι έμαθα ότι στα Honda υπάρχει ξεχωριστός εγκέφαλος για ζώνες/αερόσακους, ο οποίος πρέπει να γίνει reset για να σβήσει το λαμπάκι, ακόμα και όταν όλα είναι συνδεδεμένα όπως πρέπει.
Η διαδικασία του reset είναι αυτή:
Προσέξατε το σημείο που λέει να μην χρησιμοποιήσουμε καλώδιο αλλά το ειδικό εργαλείο SCS Service Connector? Εγώ χρησιμοποίησα το ακόμα πιο εξειδικευμένο PCSC (Paper Clip Service Connector) 😀 😀 😀 :
Το φυσάκι του SRS είναι το κυκλωμένο με κόκκινο, και η υποδοχή του είναι εκεί που δείχνει το βελάκι:
Έβαλα τον συνδετήρα στο κλιπάκι όπως (αχνο)φαίνεται στην φωτό (δηλαδή από την μεριά που μπαίνουν τα καλώδια στο φυσάκι), ακολούθησα τη διαδικασία βάλε-βγάλε που περιγράφεται πιο πάνω, και το λαμπάκι έσβησε!
Έκανα μια μεγάλη βόλτα, και το λαμπάκι δεν ξανάναψε, οπότε τέλος καλό – όλα καλά.
You must be logged in to post a comment.