Τρίτη και φαρμακερή προσπάθεια για να λύσω τα προβλήματα με τα φρένα.
Μετά λοιπόν από δίμηνη σκέψη, και επικοινωνία με τους ανθρώπους που φοράνε αυτό το κιτ στην Αμερική, κατέληξα στην λύση αυτή:
http://www.s2ki.com/s2000/topic/747034-03-07-accord-calipers-swap/
(το τόπικ έχει απίστευτες λεπτομέρειες, αξίζει να το διαβάσετε)
Μιλάμε δηλαδή για ένα κιτ φρένων το οποίο χρησιμοποιεί:
1. Δαγκάνες από αμερικάνικο Honda Accord Coupe V6 3.0L 03-07
2. Τακάκια για αυτές τις δαγκάνες (κωδικός FMSI D787)
3. Διαιρούμενους δίσκους της Racing Brake, με custom καπέλο ειδικά για αυτό το setup, ώστε να μπαίνει ο παχύτερος δίσκος από NSX χωρίς αποστάτες (εάν θέλει κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει και τους μαμά δίσκους με έναν μικρό αποστάτη του 1mm ώστε να κεντραριστούν στη δαγκάνα).
Τα χαρακτηριστικά του setup αυτού που με έκαναν να το προτιμήσω είναι:
1. Δαγκάνες με 10% μεγαλύτερο πιστόνι, με μεγαλύτερο όγκο και κατά συνέπεια μεγαλύτερη θερμοαπαγωγική ικανότητα (έχουν μετρήσει αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες στο setup αυτό), αλλά δυστυχώς 1.3 κιλά βαρύτερες από τις μαμά (δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή). Κόστος (καινούργιες): 180$ το ζευγάρι.
2. Μεγαλύτερο και παχύτερο τακάκι σε σχέση με το μαμά (πάχος 17mm έναντι 15.7mm), το οποίο φθείρεται πιο ομοιόμορφα και κρατάει τα διπλάσια αγωνιστικά χιλιόμετρα από τα αντίστοιχα τακάκια μαμά διαστάσεων. Τόσο η Carbotech όσο και η Hawk βγάζουν όλες τους τις πάστες για το συγκεκριμένο τακάκι.
3. Δίσκος ίδιας διαμέτρου, αλλά 3mm παχύτερος από τον μαμά (28 έναντι 25mm) και περίπου 1 κιλό ελαφρύτερος, ο οποίος:
– είναι διαιρούμενος, με ότι αυτό συνεπάγεται στη διαχείριση της παραγόμενης θερμότητας
– ραγίζει αποδεδειγμένα πολύ πιο δύσκολα από δίσκους μαμά διαστάσεων
– είναι φτιαγμένος από πολύ σκληρό υλικό
– ο δίσκος έχει πολύ καλύτερο αερισμό από έναν απλό δίσκο. Έχει συγκεκριμένη φορά τοποθέτησης επειδή και οι αεραγωγοί του έχουν συγκεκριμένη φορά για βέλτιστο αερισμό. Αντίθετα, στη πλειονότητα των δίσκων (επώνυμων και ανώνυμων) οι αεραγωγοί είναι λιγότεροι και ίσιοι, οι δίσκοι είναι ίδιοι αριστερά και δεξιά, και ο αερισμός τους απέχει από το τέλειο.
– τα ανταλλακτικά δακτυλίδια έχουν λογικότατο κόστος
4. Το setup μπαίνει σε μαμά ζάντες χωρίς αποστάτες
Τακάκια παρήγγειλα ξανά τα Hawk DTC-60, αφού έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση τους, καθώς και ένα ζευγάρι μαμά τακάκια Honda για να τα έχω για καβάτζα. Τα πράγματα μου τα έστειλε ξανά ο Bill του Miataroadster, αυτόν ξέρουμε αυτόν εμπιστευόμαστε…
Την τοποθέτηση την έκανα σήμερα στο B16 Workshop, όπου ο μερακλής Βασίλης έκανε την όλη διαδικασία να μοιάζει όντως plug ‘n’ play. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν να τροχιστεί το heatshield ώστε να χωρέσει η δαγκάνα. Όλα λοιπόν πήγαν κατ’ευχήν. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, η δαγκάνα χώρεσε μια χαρά στη ζάντα, αφήνοντας ένα περιθώριο 2-3 χιλιοστών.
Το μόνο που μένει είναι να περάσουν το κολαστήριο που λέγεται Μέγαρα χωρίς να ραγίσει κάτι…
You must be logged in to post a comment.