Ας ξεκινήσουμε με το σημαντικό της υπόθεσης: το lip! Μιλάμε για +50 άλογα. Εύκολα.
Στο MX-5 ποτέ δεν είχα κάτσει να ασχοληθώ με φρυδάκια, χειλάκια, αυτάκια και αντίστοιχες αισθητικές μαλακιούλες. Έβαζες μια τετράδα ζάντες, το χαμήλωνες, και είχες ένα γαμάτο ΜΧ-5. Το S όμως βγάζει τον κάγκουρα που κρύβεις μέσα σου. Έτσι λοιπόν παρήγγειλα ένα Mugen style lip από την Αγγλία. Στις φωτογραφίες που το είχα δει μου φαινόταν αρκετά extreme, αλλά μου άρεσε. Και ευτυχώς δεν φοβήθηκα να το πάρω. Μεταμόρφωσε πλήρως την μούρη του αυτοκινήτου, και υπάρχει και αρκετά μεγάλη πιθανότητα να κάνει και δουλειά αεροδυναμικά.
Για τις ζάντες τώρα, όλοι όσοι με ξέρουν, ξέρουν την αγάπη που έχω στις μαύρες ζάντες με το κόκκινο χειλάκι. Αφού λοιπόν βρήκα ζάντες με λογικό offset, με καλό φάρδος, που να είναι μαύρες με κόκκινο χειλάκι, το buy now ήταν μονόδρομος:
Οι μαμά ζάντες είχαν τα εξής specs: 17X7 ET55 μπροστά, 17Χ8.5 ΕΤ65 πίσω. Αυτές που πήρα είναι 17Χ8 ΕΤ48 μπροστά και 17Χ9 ΕΤ50 πίσω. Έβαλα τα ίδια λάστιχα που είχα (225/255), αλλά τώρα η μπροστινή ζάντα μπορεί να πάρει και 235 εάν το θελήσω. Φυσικά έγινε fender roll από τον Βασίλη, γιατί ακόμα και αυτά τα λογικά offset έβρισκαν στα φτερά.
You must be logged in to post a comment.