D2 λοιπόν. Το γιατί είναι απλό:
- Δοκιμασμένο kit -επί διετία και με άπειρα σκληρά αγωνιστικά χιλιόμετρα- σε ένα από τα πιο γρήγορα S2000 της Ελλάδας: του Λάμπρου-Sebian
- Σχετικά φθηνή λύση
- Διαιρούμενοι δίσκοι 330Χ32mm
- Τεράστιο τακάκι
Το kit μέχρι πρόσφατα ερχόταν με 8πίστονη δαγκάνα. Προφανώς η εταιρία κατάλαβε την υπερβολή -και μάλλον είχε παράπονα για μεγάλη διαδρομή του πεντάλ- και τελικά μείωσε τον αριθμό των πιστονιών σε 6, χωρίς όμως να αλλάξει το σχήμα και το μέγεθος του τακακιού. Το οποίο τακάκι ήταν ένας καθοριστικός παράγοντας για να πάρω το kit αυτό. Επειδή μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, δείτε την σύγκριση του τακακιού της D2 σε σχέση με τα πιο γνωστά έτοιμα kit που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στο εμπόριο:
Κάποια από τα άλλα τακάκια είναι πραγματικά αστεία σε μέγεθος και μικρότερα ακόμα και από τα τακάκια της δαγκάνας του Accord.
Ένας άλλος καθοριστικός παράγοντας ήταν το μέγεθος του δίσκου. Εδώ θα βάλω έναν πίνακα:
Μαρκα | Μεγεθος (mm) | |
---|---|---|
1 | D2 6-pot | 330X32 |
2 | Wilwood 4-pot | 328X28 |
3 | AP Racing 4-pot | 330X26 |
4 | Urge/Essex AP Racing 4-pot | 300X32 |
5 | Racingbrake 4-pot | 324X28 |
6 | Stoptech 4-pot | 330X28 |
Το kit της D2 έχει λοιπόν με διαφορά τον μεγαλύτερο δίσκο που μπορεί να βρει κάποιος σε έτοιμο kit, με σωστό ventilation.
Οπότε συνδυάζοντας το τακάκι, το δίσκο, την εμπειρία του Λάμπρου από το kit, και την καταπληκτική τιμή που εξασφάλισε ο Βασίλης – PB Motorsport, η αγορά του kit ήταν μονόδρομος.
To kit μπήκε μέσα σε μισή ώρα, όλα ήταν plug’n’play, αν εξαιρέσουμε ότι οριακά δεν έμπαινε στην 17Χ8 ΕΤ48 ζάντα. Ο Βασίλης έφτιαξε hubcentric αποστάτες 3mm, και όλα έκατσαν τέλεια. Για την ιστορία, βάζοντας την πίσω ζάντα μπροστά (17Χ9 ΕΤ50), το kit χωρούσε κανονικά. Για να χωρέσει σε μαμά ζάντα, φαντάζομαι ότι θα χρειαζόταν αποστάτης τουλάχιστον ενός πόντου.
Φυσικά οι θερμοασπίδες αφαιρέθηκαν, αφού δεν χωρούσε αλλιώς το kit, και ο αεραγωγός στερεώθηκε πλέον “στον αέρα” με tie-wrap. Από τακάκια, το kit ερχόταν με ένα σετ που μοιάζει με EBC (έχουν την χαρακτηριστική κόκκινη πάστα στρωσίματος). Αυτά τα κράτησα για καβάτζα, και έβαλα ένα σετ Carbotech XP-10 τα οποία βρήκε σε χρόνο dt ο Λάμπρος.
Οι πρώτες εντυπώσεις -κυρίως στο δρόμο αλλά και μετά από έναν αγώνα HTTC στο Καρτόδρομο- είναι πάρα πολύ θετικές:
- Πολύ καλή αίσθηση στο πεντάλ
- Δυνατό και πολύ προοδευτικό φρένο. Μου έκανε εντύπωση ότι τα χιλιόμετρα στο δρόμο μειώνονται άμεσα, χωρίς όμως να το καταλαβαίνεις.
- Τα Carbotech πάρα πολύ καλά, αλλά για άλλη μια φορά δεν τρελάθηκα. Περίμενα τρελό bite, αλλά σε σχέση με τα Carbone Lorraine RC-6 δεν είδα καμιά απολύτως διαφορά.
- Τα XP-10 σφυράνε σαν τρελά, πράγμα που εγώ γουστάρω, αλλά για τους λιγότερο διαστροφικούς φαντάζομαι ότι θα είναι εξαιρετικά ενοχλητικό
Ωραία όλα αυτά, αλλά εάν δεν πάμε Μέγαρα, οριστικό συμπέρασμα δεν θα βγει. Θα δούμε λοιπόν.
You must be logged in to post a comment.