Kumho Ecsta V70A 225/50/16 Hard σε NC

11.12.2008

Αγόρασα μια τετράδα 225/50/16 από τον Demon Tweeks. Πήρα την σκληρή γόμα, δεδομένου ότι η τιμή ήταν πραγματικά ασυναγώνιστη: 450 ευρώ στην πόρτα μου! Δηλαδή 200-230 ευρώ φθηνότερα από μια τετράδα 8άρια.
Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του ελαστικού, είναι στενότερα από τα αντίστοιχης διάστασης Toyo R888 (228mm έναντι 235mm) και έχουν 2mm μικρότερη διάμετρο. Βάθος χάραξης έχουν το ίδιο. Για το βάρος τους δεν βρήκα πουθενά στοιχεία.
Από βδομάδα ελπίζω να προλάβω να τα φορέσω και να σας πω πρώτες εντυπώσεις. Εν τω μεταξύ ας αρκεστούμε στο test του Auto Bild, όπου στο στεγνό έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση, υστερώντας όμως στην απόδοση τους στο βρεγμένο:
http://www.kumhotire.de/fileadmin/KUMHO-Upload/Motorsport/pdf/AutoBild_0205.pdf

16.12.2008

Τα παρήγγειλα πριν 7 ημέρες, φύγαν από την demon-tweeks πριν 5 ημέρες. Και σήμερα τα έφεραν στο σπίτι μου:


Το μόνο που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι τα λάστιχα από Σεπτέμβρη πάνε στο Νηπιαγωγείο, δεδομένου ότι -όπως βλέπετε και στην 4η φωτό- έχουν ημερομηνία παραγωγής 45η εβδομάδα του 2004.  doh Το περίμενα βέβαια ότι με τέτοια απίστευτη τιμή κάτι δεν θα πήγαινε καλά… kickcan Για να δούμε τι επίδραση θα έχει αυτό στην απόδοση τους.

Αυτή είναι η εικόνα των ελαστικών, σε macro φωτογράφιση:


Η γόμα τους φαίνεται άψογη…

10.02.2009

Και μερικές φωτό:


 

Προσέξτε πόσο πιο στενά είναι από τα 8άρια και πόσο κενό υπάρχει μεταξύ ζάντας και ελαστικού. irked

14.02.2009

Live από Σέρρες:

 

Τα λάστιχα υπάρχουν βροντερά.  thumb Αν όμως ήταν μαλακή ή μεσαία γόμα, θα χρειαζόμασταν λάστιχα για να γυρίσουμε στην Αθήνα, δεδομένου ότι η hard με το ζόρι την παλεύει..

16.02.2009

Αν καθόμουν ολόκληρη την Κυριακή στο TD των Σερρών, το μπροστά αριστερό σίγουρα θα ήθελε άλλαγμα. Τώρα είναι απλά οριακό. Τρώει πολύ λάστιχο η πίστα αυτή ρε γαμώτο…  kickcan Ευτυχώς που δεν πήγα με τα 8άρια, γιατί θα γύρναγα με το τρένο!
Όσον αφορά την απόδοση των Kumho, μόνο καλά έχω να πω! Ζεσταίνονται εύκολα, κρατάνε σταθερή απόδοση σε sessions των 15-16 γύρων (!!!) και είναι πάρα πολύ προοδευτικά στο όριο.
Σχετικά με την συμπεριφορά τους στο δρόμο, κάνουν εύκολα aquaplanning (σε σχέση με τα 8άρια), αλλά κατά τ’άλλα κανένα πρόβλημα.
Με λίγα λόγια, θα πάρω άλλη μία τετράδα.  Wink

09.05.2009

Τα Kumho δεν μου άφησαν και την καλύτερη των εντυπώσεων στα Μέγαρα και πάλι. Αργούν πολύ να ζεσταθούν, και δεν είχαν τη διάρκεια που θα περίμενε κανείς από ένα ελαστικό με σκληρή γόμα. Επίσης πάσχουν σε αίσθηση, και δεν σου δίνουν την αυτοπεποίθηση που σου δίνουν τα 8άρια. Στις Σέρρες φαινόταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά στα Μέγαρα -όπου έχω και την κατάλληλη εμπειρία- η γεύση που μου άφησαν ήταν πικρή. 8άρια και πάλι 8άρια για εμένα λοιπόν, τέρμα οι πειραματισμοί.
Το καλό είναι ότι έχουν πολύ σκληρό σκελετό, αφού το ένα πίσω λάστιχο μου είχε πίεση 0.8 bar, και δεν έγινε αντιληπτό καθόλου. Ευτυχώς που δεν το ξεζάνταρα εχθές να έχουμε δράματα… kickcan