Όσο ήμουν στο Δέδε, είπα να πεταχτώ δίπλα στο Corsa Club για να δοκιμάσω κανένα μπάκετ. Το πρώτο που δοκίμασα μου έκανε γάντι, αγόρασα δύο, και είναι αυτά:
http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=HA/633
Είναι FIA Homologated, συμβατό με HANS και φτιαγμένο από fiberglass. To βάρος του είναι 6.4 κιλά.
Ξέχασα να αναφέρω ότι ήδη είχα αγοράσει από τον Goodwin τις βάσεις του για bucket καθίσματα. Ο ίδιος τις είχε δοκιμάσει σε Sparco, αλλά υποστήριζε ότι κάνουν και για άλλα καθίσματα. Ρωτάω και τον Δήμο τον Ριζικάρη, και επιβεβαιώνει το αληθές. Δοκιμάζουμε τις βάσεις στο αυτοκίνητο και ταιριάζαν κουτί. Οπότε αρχίζουμε να συναρμολογούμε βάση, σιδηροδρόμους, βάσεις καθισμάτων για να τα βάλουμε. Αμ δε! Οι βάσεις του καθίσματος δεν ταίριαζαν με καμία κυβέρνηση στις βάσεις του Goodwin. Ούτε καν μπορούσαν να ανοιχθούν καινούργιες τρύπες στη βάση. Για τέτοια παραφωνία μιλάμε. Η ώρα έχει πάει ήδη έξι το απόγευμα (ήμουν εκεί από τις 9 το πρωί), και λύση στον ορίζοντα δεν υπήρχε καμία. Ο Κώστας ο Δέδες καταλαβαίνει ότι χωρίς μπάκετ εγώ δεν έφευγα από εκεί, οπότε κατεβάζει την ιδέα: Θα κολλήσουμε τις βάσεις του καθίσματος στη βάση του Goodwin με argon κόλληση. Όπερ και εγένετο:
Φυσικά με αυτόν τον τρόπο το κάθισμα θα ήταν ακίνητο. Έτσι πριν τις κολλήσεις, κάναμε πρόβα την θέση οδήγησης ώστε να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή. Σημαδεύτηκε η θέση και το σύμπλεγμα των βάσεων πήγε για κόλληση. Το κάθισμα του συνοδηγού το κόλλησα τέρμα πίσω (αλλά να μην ακουμπάει στα πλαστικά). Και τα δύο καθίσματα βιδώθηκαν στην χαμηλότερη δυνατή θέση.
Το τελικό αποτέλεσμα:
Δόξα τω θεό η θέση οδήγησης βγήκε ΙΔΑΝΙΚΗ με την μία. Ούτε εκατό πρόβες να είχαμε κάνει. Επίσης ευτυχώς που δεν μπήκαν σιδηρόδρομοι. Αυτοί οι έξτρα 2.5 πόντοι θα ήταν πρόβλημα, δεδομένου ότι τελικά η μαμά θέση οδήγησης του NC είναι ήδη πολύ χαμηλή.
Όσον αφορά την αίσθηση, για ένα πράγμα μόνο απορώ (και μαζί και ο Μάνος που οδήγησε σήμερα το αμάξι): Που πηγαίναμε με τα δέρματα? Η αίσθηση που αποκόμισα ήταν παρόμοια με την αίσθηση που είχα όταν έβαλα την ανάρτηση. Γίνεσαι ένα με το αμάξι, καταλαβαίνεις την κάθε του κίνηση και επιπλέον παίρνεις τέτοια αυτοπεποίθηση που νομίζεις ότι πρέπει να στρίψεις με 3G για να καταλάβεις ότι κάτι έγινε. Η θέση οδήγησης είναι πλέον πολύ χαμηλή (δεν βλέπαμε την μούρη του αμαξιού) και φυσικά ο βασικός στόχος επετεύχθη δεδομένου ότι το κεφάλι μου απέχει από την κορυφή του rollbar περίπου 10 πόντους.
Προβλήματα:
1. Κάνω γιόγκα για να μπω και να βγώ. Πάντως είναι απείρως ευκολότερο από το να μπεις και να βγεις από μία Elise.
2. Δυσκολεύομαι να ανοιγοκλείσω την κουκούλα
3. Οι ζώνες 4 σημείων σπάνε πούτσους στην καθημερινή χρήση, δεδομένου ότι π.χ. για να πιάσεις κάτι από το ντουλαπάκι πρέπει να λυθείς
4. Η σύντροφος μου δήλωσε ότι δεν ξαναμπαίνει στο αμάξι και ότι θα παίρνουμε μόνο το RX-8.
Κατά τ’άλλα μπορώ να πω ότι με βολεύουν καλύτερα από τα μαμά δεδομένου ότι στηρίζουν πολύ καλά τη μέση μου.
Όσον αφορά τους αισθητήρες, τους έγραψα στους διδύμους γεννητικούς αδένες μου και έχω ένα ωραιότατο λαμπάκι να αναβοσβήνει στο ταμπλό…
Επειδή μία φωτό είναι χίλιες λέξεις, δείτε πόσο έχει χαμηλώσει η θέση οδήγησης με την τοποθέτηση των μπάκετ: