DIY: Τοποθέτηση aftermarket τιμονιού στο NC

Πριν μερικές ημέρες αγόρασα ένα OMP τιμόνι από το rallyshop, και έναν κώνο Works Bell ειδικά για το NC από τον Bill@miataroadster. O κώνος μου ήρθε εχθές, οπότε σήμερα ήταν χρυσή ευκαιρία να τοποθετήσω το τιμόνι.

Αφότου λοιπόν συγκέντρωσα όλα τα πράγματα για φωτογράφηση…

…  πήρα τον Άλκη τηλέφωνο για να έρθει να βάλουμε (δηλαδή να βάλει Grin) το τιμόνι. Δηλαδή δεν είναι ακριβώς DIY αλλά ακόμα ένα LADI (Let Alkis Do It)  lol lol lol:

Πριν ξεκινήσουμε βγάζουμε τον πόλο της μπαταρίας και περιμένουμε 1-2 λεπτά.

Στη συνέχεια εντοπίζουμε τις δύο τάπες στα πλάγια του τιμονιού, οι οποίες κρύβουν τις 2 βίδες που συγκρατούν τον μηχανισμό του αερόσακου:


Ξεβιδώνουμε τις δύο αυτές βίδες, και κινητοποιούμε τον μηχανισμό του αερόσακου:


Για να αφαιρέσουμε τον μηχανισμό του αερόσακου, πρέπει να αφαιρεθούν τα δύο φυσάκια τα οποία κουμπώνουν επάνω του. Όσο κρατάμε τον αερόσακο στα χέρια, πρέπει να θυμόμαστε ότι υπάρχει πάντα η πιθανότητα να σκάσει χωρίς λόγο και αιτία. Οπότε του φερόμαστε με ευγένεια, χωρίς βίαιες και περιττές κινήσεις και προσπαθούμε να κοιτάει πάντα μακριά από το σώμα μας:


Στη συνέχεια σειρά έχει το ξεβίδωμα του τιμονιού και η αφαίρεση του. Το ξεβίδωμα είναι σχετικά εύκολο, η αφαίρεση του όμως απαιτεί υπομονή και ήρεμες κινήσεις χωρίς βία. Χρήσιμο είναι να ψεκάσουμε το σημείο ένωσης τιμονιού-κολόνας με λίγο λιπαντικό spray:
Αφού αφαιρέσουμε το τιμόνι, και το συγκρίνουμε με το aftermarket για να χαρούμε ( Grin), σειρά έχει η εφαρμογή του κώνου επάνω στην κολόνα του τιμονιού. Ο συγκεκριμένος κώνος είχε αφενός δύο εγκοπές για να εφαρμόσουν τα δύο λευκά πλαστικά αυτάκια που βλέπετε στη φωτό, και αφετέρου έχει ένα βέλος στο επάνω μέρος για την σωστή ευθυγράμμιση του:

Πριν βιδώσουμε τον κώνο, βάζουμε τα καλώδια της κόρνας (ο κώνος είχε έτοιμο το φυσάκι που βλέπετε αριστερά στη φωτό) και την αντίσταση στο φυσάκι του αερόσακου ώστε να μην ανάβει το λαμπάκι (εμένα άναβε ούτως ή άλλως, αλλά το βάλαμε έτσι για την κουλτούρα  Rolleyes). Αφότου βάλουμε τα καλώδια, τοποθετούμε και το πλαστικό κάλυμμα του κώνου:

Βιδώνουμε τον κώνο με δυναμόκλειδο στα 40 Νm, ενώνουμε το καλώδιο της κόρνας με το κουμπί του τιμονιού, και τέλος βιδώνουμε με τις 6 αλενόβιδες το τιμόνι επάνω στον κώνο. Και είμαστε έτοιμοι: