Ευτυχώς που ο Μάνος έχει όρεξη για ανάλυση, και τον ευχαριστώ. Το παρακάτω δημοσιεύτηκε στo Trackday-Special:
Chikara (1:10.2) vs Papdoc (1:09.4)
Ή αλλιως 2 S2K με παρομοια δυναμη, το ενα με αναρτησεις και radial, το αλλο με semi και stock αναρτηση. Αρχικα τα αυτοκινητα στριβουν το ιδιο γρηγορα την Κ1, στην συνεχεια χτιζεται μια μεγαλη διαφορα στην Κ3 της ταξης των 6,5 δεκατων, η οποια σταθεροποιειται μεχρι την Κ6. Εκει ο Δημητρης με φοβερη εισοδο και ακομα καλυτερη εξοδο, εκτοξευει την διαφορα σχεδον στο 1″ μεχρι τα φρενα για την Κ8. Ο μονος λογος για τον οποιον φαινεται να επιταγχυνει καλυτερα το αυτοκινητο του Ηλια ειναι οι πολυ πιο γρηγορες αλλαγες του, φαινεται αλλωστε ξεκαθαρα τοσο στην ευθεια οσο και στην εξοδο απ’την Κ9. Καλο το test pipe και το ελαφρυ βολαν, αλλο τοσο καλοι ομως και οι Γιαπωνεζικοι εκκεντροφοροι και η μειωμενη τριβη των radial. Πιστευω πως με ιδιες αλλαγες, τα αυτοκινητα θα επιταγχυνουν το ιδιο γρηγορα στην ευθεια και οι οποιες διαφορες γινονται στα γρηγορα κομματια οπου τα semi δειχνουν μεγαλυτερη σταθεροτητα. Στα αργα κομματια φαινεται πως η KW συνεργαζεται ομορφα με τα πολιτικα και δεν προκαλει αποσταθεροποιησεις στην εξοδο παρα τα μεγαλα spring rate. Αισθητη διαφορα φαινεται στα φρενα των 2 αυτοκινητων, αν και νομιζω οτι αυτος ο γυρος του Δημητρη ηταν με τα παλια λαστιχα. Πολυ μικρες διαφορες στα μετρα και με τους 2 να διανυουν παρα πολυ λιγα με 1960 και 1954 αντιστοιχα. Για την ακριβεια 1954m ειναι το μικροτερο νουμερο που εχω δει ever και το ειχε κανει – ποιος αλλος – εγω !
Στο ρεζουμε, ο Ηλιας αν ειχε καλα τακακια και μπορουσε να πιεζει για αρκετους γυρους συνεχομενους, δεν πιστευω πως θα μπορουσε να πεσει και πολυ παρακατω. Νομιζω πως τα ψηλα 9αρια ειναι το οριο του αυτοκινητου για πολιτικο ελαστικο και μαλιστα απ’τα πολυ καλα σαν αυτα που εχει το αυτοκινητο. Εχεις σιγουρα οδηγησει πολυ οριακα γι’αυτα που εχει το αυτοκινητο σου και θα πρεπει να σε πεισουμε με τον εναν τροπο η τον αλλον, να παρεις καποια στιγμη μια (εστω) μεταχειρισμενη 4αδα σεμι. Δημητρη σιγουρα τις δικες σου τηλεμετριες τις εχεις μελετησει και μονος σου, απλα επιβεβαιωνω αυτο που μου ειχες πει και παλαιοτερα. Αρκει μονο να περασεις σαν αντρας την Κ8, για να σπασεις το 9αρι με στοκ αναρτηση. Κοιτα ποσο ξυλο ριχνεις στον Ηλια στην Κ3 και μετα πως καταφερνεις να χασεις και λιγακι στην Κ8.
Tips: Δημητρη σταματα να αλλαζεις σαν κουλομαρια και man-up στην Κ8. Ηλια βαλε τακακια-φρενα και τα ξαναλεμε
ΥΓ: Δημητρη, για να σου δωσω κινητρο, στην Κ8 στριβει πιο γρηγορα απο σενα μεχρι και το μαμα MR2 του Σκαρμεα, ΡΟΥΦΑ ! (Δεν κανω πλακα παντως, ειδα τις τηλεμετριες)
You must be logged in to post a comment.