Axial Flow Short Shifter

To κιβώτιο του S είναι εξαιρετικό, ΔΕΝ χρειάζεται short shift. Παρόλα αυτά, δεν άντεξα και το έβαλα. 😀

Ο κύριος λόγος που αποφάσισα να το βάλω είναι ότι μου έλειπε το short shift του NC και η μεγάλη ακρίβεια του. Γι’αυτό ο εξαιρετικός επιλογέας του S μου φαινόταν και πάλι ασαφής. Διάβασα στο s2ki.com εξαιρετικές κριτικές για τον επιλογέα της Axial Flow, και έτσι αποφάσισα να τον παραγγείλω.

Ο επιλογέας ήρθε, και πήγαμε με τον Μάνο να κάνουμε DIY-και-καλά-πιάνουν-τα-χέρια-μας: ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ Η ΠΑΝΑΪΑ! Ακολουθήσαμε κατά γράμμα τις οδηγίες, βάλαμε το short shift, και διαπιστώσαμε ότι ο επιλογέας δεν πατιόταν κάτω για να μπει η όπισθεν. Νομίζαμε ότι παρασφίξαμε τις βίδες, οπότε πάμε να τον βγάλουμε και να τον ξαναβάλουμε, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ! Μιλάμε για θρίλερ, 2 ώρες προσπαθούσαμε να βγάλουμε τον επιλογέα ο οποίος είχε κολλήσει στο κιβώτιο, παρά το άπειρο γράσσο που είχαμε βάλει. Τελικά με τα πολλά βγήκε, βάλαμε τον μαμά επιλογέα, και “ευχαριστούσαμε” τον αμερικάνο για τις 4 ώρες που χάσαμε χωρίς λόγο.

Έστειλα email στον Αμερικάνο, και μου απάντησε τα εξής:

It sounds like the reverse lock out tab is a little to high. You can put a little die on it and see where it is hitting. Or if you have access to a mill you could try taking .030 inch off the top surfade of the tab. You shifter came from a small batch of MK 3 shifters we ran. We may need to tune up the tolorances a bit. We are running another batch the end of next week, I’ll look into this problem. we will send you a new one anyway. I need to call some others who got the same shaft as you.
I’m thinking that it is very close and the first time you installed it you got it down and it stuck below the rubbing rib thats cast into the case. Then the next time you couldn’t get it down that far. Therefore it would seem that the tab is to thick by a very small amount, say .020″
You can play with it if you want and don’t worry about damaging it because I’m going to send you a new one.
Φυσικά δεν ασχολήθηκα ποτέ με το να μετατρέψω τον “παλιό” επιλογέα, και περίμενα να μου στείλει τον καινούργιο. Τον έστειλε λοιπόν, χωρίς όμως το pivot basket (το άσπρο πλαστικό που δείχνει το βέλος εδώ), το οποίο μου είπε ότι εύκολα βγαίνει με το χέρι από τον προηγούμενο που μου είχε στείλει. Το “εύκολα” δυστυχώς σήμαινε άλλες δύο ώρες σπάσιμο @ρχιδιών για να βγει. Ευτυχώς μπήκε αμέσως στον καινούργιο, ο οποίος με την σειρά του μπήκε αμέσως και χωρίς προβλήματα στο κιβώτιο.
Εντυπώσεις:
– Καλά έκανα και τον έβαλα! Η διαδρομή έχει μειωθεί αρκετά, και ο επιλογέας έχει αποκτήσει την σαφήνεια που μου έλειπε.
– Δεν έχει καμία σχέση με αυτόν του NC σε σκληρότητα. Οι ταχύτητες μπαίνουν πανεύκολα, χωρίς επιπλέον δύναμη. Αν το οδηγήσει κάποιος που δεν ξέρει το S, αμφιβάλω αν θα καταλάβει ότι ο επιλογέας δεν είναι μαμά (σε αντίθεση με το NC, το οποίο οδήγησα ξανά πρόσφατα, και το short shift κάνει μπάμ με την σκληρότητα του).
Προβλήματα:
– Κροταλίζει στις υψηλές στροφές (λιγότερο από του NC, αλλά κροταλίζει).
Όταν βάζεις όπισθεν, την βγάζεις και βάζεις νεκρά, ο επιλογέας μένει κάτω. Πρέπει να τον τραβήξεις ελαφρά προς τα πάνω για να πάει στην πάνω θέση.
Άκυρο, έφτιαξε μόνο του.
Οι κλασσικές φωτογραφίες:
Αλλαγή 1η-2α (αριστερά stock – δεξιά short shift)

Όλες οι αλλαγές: