Κώνος SPOON και τιμόνι Sparco R383

10

Επιτέλους ήρθε η ώρα να βάλω τιμόνι και στο S. Το μαμά τιμόνι έχει 350mm διάμετρο, είναι δηλαδή ήδη “μικρό” για ΟΕΜ τιμόνι. Παρ’όλα αυτά, μου έλειπε το grip του suede και η αγωνιάρικη αίσθηση που αποκομίζεις από ένα αγωνιστικό τιμόνι. 

Επέλεξα να βάλω το Sparco R383, το οποίο έχει διάμετρο 330mm, και το οποίο μου το προμήθευσε το Racecraft:

R383

 

Κώνο επέλεξα να βάλω αυτόν της Spoon, γιατί διάβασα ότι λειτουργούσε χωρίς να έχεις πρόβλημα με το VSA ή με τα λαμπάκια των αερόσακων (ναι, μπορεί να αλλάξεις τιμόνι και να μην λειτουργεί το VSA!). Ο κώνος είχε μέσα όλα τα απαραίτητα καλώδια για να ξεγελάσεις τον εγκέφαλο SRS και για να δουλέψει η κόρνα.

Η τοποθέτηση ήταν πανεύκολη για τον Βασίλη στο PB Motorsport, και όλα λειτούργησαν άψογα, χωρίς λαμπάκια στο ταμπλό.

H αίσθηση του καινούργιου τιμονιού είναι απλά φοβερή, είναι “διαβαστερό” όπως λέει και ο Βασίλης, πράγμα το οποίο ήθελα πάρα πολύ. To R383 έχει χοντρό στεφάνι, πράγμα το οποίο προσφέρει εξαιρετική λαβή στο χέρι. Με 330mm διάμετρο, οριακά δεν κρύβει τον πίνακα οργάνων, και όλα αυτά με το 1.75 μου να κάθεται χαμηλά στο μπάκετ. Με μαμά κάθισμα και πιο ψηλό οδηγό, πιθανότατα θα κρύβεται το πάνω μέρος του στροφομέτρου.

Συμπερασματικά, το τιμόνι είναι από τις μετατροπές αυτές που χάρηκα πιο πολύ, τόσο αισθητικά όσο και από άποψη αίσθησης.