Την παραμονή των Χριστουγέννων δυναμομέτρησα το αμάξι στο Dynoworx, όπου πάνε όλα τα S2000 της παρέας για δυναμομέτρηση, και έτσι έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Μέτρησα λοιπόν το αμάξι σε στοκ μορφή και με το πρόγραμμα του Gernby.
Το κέρδος στις μεσαίες είναι εμφανέστατο. Ψηλά όμως το αμάξι φάνηκε ότι έχασε 8 άλογα, και όλοι ήθελαν να με πείσουν ότι αυτό είναι φυσιολογικό (κερδίζεις χαμηλά – χάνεις ψηλά).
Όμως:
Οι απώλειες στη μαμά δυναμομέτρηση υπολογίστηκαν 10 άλογα παραπάνω απ’ότι στη tuned δυναμομέτρηση (πράσινες γραμμές). Εάν δείτε το διάγραμμα της δύναμης στους τροχούς (κόκκινες γραμμές), της δύναμης δηλαδή που μέτρησε το μηχάνημα και όχι αυτής που υπολόγισε, θα δείτε ότι ψηλά πάνε μαζί, και το αμάξι βγάζει στον τροχό ακριβώς την ίδια μέγιστη ιπποδύναμη. Δεδομένου ότι η στοκ δυναμομέτρηση ήταν η δεύτερη χρονικά, όπου τα λάστιχα είχαν ζεσταθεί, είναι φυσικό να βγούν περισσότερες απώλειες.
Και έτσι θυμήθηκα γιατί δεν είχα δυναμομετρήσει ποτέ σε δυναμόμετρο με ράουλα, παρά μόνο σε δυναμόμετρο τύπου dynopack που μετράει κατευθείαν στο μουαγιέ
Ο Βασίλης, που έριξε μια πρόχειρη ματιά στον χάρτη του αβάνς, μου είπε ότι ο χάρτης είναι πολύ safe ψηλά, και το αμάξι έχει ακόμα να δώσει. Όταν λοιπόν με το καλό βάλω εισαγωγή και εξάτμιση, θα το τσιτώσουμε λίγο… 😀
You must be logged in to post a comment.