Καλή η ησυχία, αλλά S2000 χωρίς εξάτμιση είναι S1900 (όπως το MX-5 χωρίς μπλοκέ είναι MX-4). 😀
Φτιάχτηκε λοιπόν μια custom 70άρα, από χταπόδι και πίσω, στον PowerUp. O Βασίλης-PB Motorsports επέμενε εντόνως να μην φτιάξω την εξάτμιση οπουδήποτε αλλού. Εγώ σκεφτόμουν το “ταξίδι” για το Κερατσίνι, το οποίο θα το έκανα δυο φορές αφού το αμάξι έπρεπε να μείνει εκεί μια ημέρα. Δεν καταλάβαινα γιατί δεν μπορούσα απλά να πάω το πρωί και να φύγω μετά από λίγες ώρες, όπως γίνεται σε όλους τους εξατμισάδες. Μέχρι που είδα τη δουλειά του Θανάση, και κατάλαβα γιατί.
Η ποιότητα κατασκευής είναι υπεράνω κάθε κριτικής, οι κολλήσεις άψογες, οι κούρμπες της εξάτμισης προσεκτικά φτιαγμένες για να μην χαλάει η διάμετρος της εξάτμισης, και γενικά μια δουλειά η οποία κάνει τις εξατμίσεις του Goodwin (που έφερνα ο μαλάκας από την Αμερική λες και ήταν προϊόν υψηλής τεχνολογίας) να φαίνονται σκουπίδια.
Βάζω μπρος, και ακούω την εξάτμιση στο ρελαντί να είναι πολιτισμένη. Λέω “μην γελιέσαι, η ημικρανία είναι θέμα λεπτών”. Μπαίνω μέσα, και φεύγω. Και το αμάξι εξακολουθεί να είναι πολιτισμένο μέσα στην κίνηση, με ελάφρως πιο αυξημένο θορυβο. Λέω “εντάξει, είπαμε γεράσαμε ρε φίλε αλλά όχι τόσο, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΧΟΣ???”
Μέχρι που βγαίνω στο ποτάμι, και πατάω γκάζι. Και έκλαψε η μάνα του Πελέ! ΤΙ ΗΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ? ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ? ΠΟΙΟΣ ΓΑΜΕΙ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ?
Φοβερός ήχος λοιπόν, αλλά μόνο όταν πατάς γκάζι. Καμία σχέση με τον κουραστικό θόρυβο του NC με την μονή εξάτμιση, ο οποίος κυριολεκτικά μου προκαλούσε πονοκέφαλο μετά από μισή ώρα, και ο οποίος ήταν εκεί πάντα. Τώρα μπορείς να πηγαίνεις και σαν άνθρωπος, χωρίς να βαράνε οι συναγερμοί όταν περνάς δίπλα από τα παρκαρισμένα με τρίτη και 2000 στροφές. Άμα πατήσεις το γκάζι όμως? Και είσαι και μέσα σε κανένα τούνελ? Εντάξει… Έγινε… Γεια χαρά… Μιλάμε για φόρμουλα ένα!
Ωραίο το ηχητικό όφελος, αλλά πάμε και στα πρακτικά οφέλη:
Βάρος? Μείον 14 κιλά! 24 και κάτι κιλά η μαμά, 10 και κάτι κιλά αυτή. Τρομερό όφελος!
Δύναμη? Είναι νωρίς ακόμα να κρίνω, γιατί δεν έχω προγραμματίσει ακόμα. Θα περιμένω και την εισαγωγή, και θα προγραμματίσω μια και καλή. Τα μίγματα από τις 3600 έως τις 5600 έχουν γίνει πολύ πλούσια, με αποτέλεσμα σίγουρα να χάνει σε δύναμη:
Δεδομένου όμως ότι δεν ένοιωσα το αμάξι “ψόφιο”, φαντάζομαι ότι όταν στρώσουν και τα μίγματα το αμάξι θα πάρει αρκετά.
You must be logged in to post a comment.