Πριν 2-3 βδομάδες ζύγισα πάλι το αμάξι μου, με το τεπόζιτο λίγο κάτω από τη μέση. Και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση, είχα χάσει 24 κιλά. Τα 14 ήταν από την εξάτμιση, και τα υπόλοιπα 10 από την Air Pump που είχα αφαιρέσει (~7κιλά) και το ελάφρωμα και ντύσιμο του ΟΕΜ χταποδιού (~3κιλά). Κάπου εκεί, βλέποντας ότι τα 1200 ήταν σχετικά κοντά, ξεκίνησε το project #sub1200.
Αφαιρέθηκαν:
- Ραδιο-CD και ηχεία
- Μοκέτες καμπίνας και πορτ-μπαγκάζ
- Αφαίρεση “νιπτήρα” πορτ-μπαγκαζ και τοποθέτηση φύλλου αλουμινίου
- Μαμά ζώνες οδηγού-συνοδηγού και bulkhead replacement bar
- Αερόσακος συνοδηγού, όλες οι καλωδιώσεις και η μονάδα SRS
- Κόψιμο πίσω προφυλακτήρα
- Ζώνη 4 σημείων οδηγού
- Ζάντες Rota Fighter 17Χ8 μπροστά, 17Χ9 πίσω, με λάστιχα 225/255.
Προστέθηκαν:
- Ζώνη 6 σημείων οδηγού Scroth
- Ζώνη 4 σημείων συνοδηγού Scroth
- Ζάντες Rota Grid 17Χ9 παντού, με λάστιχα 255 παντού
Και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Μείον 33.5 κιλά λοιπόν, και το πολυπόθητο #sub1200 ήρθε.
Θα περίμενε κανείς ότι βγάζοντας όλα αυτά, το αμάξι γίνεται ένα τριμπούρδελο αισθητικά και λειτουργικά. Και όμως έγινε το ακριβώς αντίθετο! Η μεγαλύτερη παραχώρηση ήταν το ραδιο-CD. Το οποίο όμως σε ταξίδι πάνω από 120km/h δεν μπορούσες να το ακούσεις, ακόμα και πριν γδυθεί το αμάξι. Ακουστικά και iPhone χρησιμοποιούσα ούτως ή άλλως στα ταξίδια, απλά τώρα έγινε μονόδρομος. Για τις μοκέτες στο πορτ-μπαγκάζ, ρώτησα τις βαλίτσες μου και δεν είχαν πρόβλημα, και οι μοκέτες στο εσωτερικο δεν μου έλειψαν καθόλου σε ταξίδι 1200 χιλιομέτρων. Όσον αφορά την ηχομόνωση, αυτή ήταν άθλια από πριν, οπότε τώρα δεν μου κακοφαίνεται. Εάν όμως κάποιος θέλει να κάνει μεγάλο ταξίδι χωρίς ακουστικά ή ωτοασπίδες, τότε να έχει οπωσδήποτε μαζί του ισχυρά παυσίπονα.
Στο αισθητικό του πράγματος, ο γνωστός μερακλής Περιστερίδης κατάφερε να γδύσει το αμάξι και να το κάνει ένα εργοστασιακό Honda S2000 Cup! Συμμάζεψε το συνονθύλευμα των καλωδίων που κόβαν βόλτες εδώ και 3 χρόνια πίσω από τα καθίσματα, καθάρισε τις λαμαρίνες από πίσσες και κετσέδες, έβαψε την εκτεθειμένη λαμαρίνα με ειδικό μαύρο χρώμα αυτοκινήτου, έφτιαξε ένα ΓΑΜΑΤΟ κουτάκι για να βάλει τον αναπτήρα και το κουμπί του πορτ-μπαγκάζ (και στο μέλλον 2 θύρες USB), στο πορτ-μπαγκάζ έκλεισε τέλεια την τρύπα που άφησε ο νιπτήρας, και στο τέλος μου παρέδωσε ένα αμάξι πολύ καλύτερο εμφανισιακά από αυτό που του πήγα:
Το αμάξι σε Full Race Trim -όπως έτρεξε στις Σέρρες- με βγαλμένο το κάθισμα και τις ζώνες του συνοδηγού, με τις Rota Fighter και τα 17άρια σλικ, καθώς και την ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΗ μπαταρία των 800 γραμμαρίων, έχανε περίπου 45 ακόμα κιλά, αγγίζοντας τα 1150! Τα 10 κιλά είναι από την μπαταρία, τα 20 από τα λάστιχα (το κάθε 255 ημισλίκ είναι 5 κιλά βαρύτερο από το 17άρι σλικ), και τα 15 από κάθισμα και ζώνες.
Στις Σέρρες δηλαδή έτρεξα έτσι:
Εντελώς racing αίσθηση, με έναν πυροσβεστήρα για συνοδηγό!
Σαν αίσθηση στο δρόμο, δεν άλλαξαν και πολλά. Το S ξέρει να κρύβει καλά τα κιλά του. Σαν αποτελεσματικότητα στην πίστα, κάτι άλλαξε, το οποίο θα το δούμε σε επόμενο post. 😀
You must be logged in to post a comment.