Μία από τις δυνατότητες που έχει το E-manage Ultimate (EMU) είναι η αύξηση του κόφτη. Αυτή η λειτουργία ήταν η πρώτη που δοκιμάσαμε μετά την εγκατάσταση του EMU, ενώ το αμάξι ήταν ακόμα ατμοσφαιρικό. Βασική προϋπόθεση για να πραγματοποιηθεί η αύξηση του κόφτη είναι η ύπαρξη Wideband O2 Sensor, ούτως ώστε να μπορεί να βλέπει κανείς την αναλογία αέρος-καυσίμου που δίνουν οι ρυθμίσεις του. Και αυτό γιατί στην περίπτωση αυτή το EMU δρα καθαρά ως άγραφος εγκέφαλος, και ο stock εγκέφαλος δεν έχει την παραμικρή ανάμιξη στη ρύθμιση του καυσίμου.
Όσο ήμουν ατμοσφαιρικός, ο κόφτης ήταν στις 7400 στροφές:
Μπήκα πολλές φορές στην πίστα (όπου η αύξηση του κόφτη φάνηκε εξαιρετικά χρήσιμη), και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα όσον αφορά την λειτουργία του μοτέρ. Εδώ ένα βιντεάκι, με ένα ατμοσφαιρικό άνοιγμα δευτέρας (αρχείο .3gp – 369kb).
Τώρα ο κόφτης είναι στις 7250 στροφές, όπου ο ρότρεξ δίνει περίπου 9-10psi: