Η αλλαγή των μπεκ στο 1.600άρι NB είναι ίσως από τις πιο εύκολες εργασίες που μπορεί να κάνει κάποιος στο αυτοκίνητο του.
Πριν κάνουμε οτιδήποτε, βγάζουμε τον ρελέ της αντλίας βενζίνης που βρίσκεται κάτω από τα πόδια του οδηγού, ανοίγουμε την τάπα του ρεζερβουάρ, και δίνουμε 2-3 μιζιές στο αυτοκίνητο ώστε να φύγει όλη η πίεση από το κύκλωμα βενζίνης. Κατόπιν βγάζουμε τον πόλο της μπαταρίας.
Από εκεί και πέρα η διαδικασία έχει ως εξής:
α. Αφαιρούμε την μπάρα θόλων (εφόσον έχουμε)
β. Αφαιρούμε την βίδα που στηρίζει την πλεξούδα πάνω στην εισαγωγή
γ. Αφαιρούμε τον σωλήνα της PCV valve
δ. Αφαιρούμε τις δύο βίδες που στηρίζουν το fuel rail πάνω στον κορμό
ε. Τραβάμε προσεκτικά το fuel rail προς την μεριά της εισαγωγής, μέχρι να βγούν τα μπεκ από τις υποδοχές τους
στ. Παίρνουμε στο χέρι το fuel rail μαζί με τα μπεκ. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μεταξύ του κορμού του κινητήρα και του fuel rail, στο σημείο που μπαίνουν οι 2 βίδες που το στηρίζουν, υπάρχουν 2 πλαστικές μαύρες φλατζούλες. Προσοχή μη σας πέσουν κάτω την ώρα που τραβάτε το fuel rail και τις ψάχνετε! Είναι άκρως απαραίτητες και θα χρειαστεί να τις ψάξετε επί πολύ ώρα αν πέσουν μέσα στο χώρο του κινητήρα.
ζ. Αφαιρούμε τα παλιά μπεκ από το fuel rail
η. Τοποθετούμε τα καινούργια με ήπιες κινήσεις και αφότου έχουμε λιπάνει το ελαστικό απομονωτήρα που έχουν στον αυχένα τους με λίγο λάδι μηχανής.
θ. Ευθυγραμμίζουμε και τα τέσσερα μπεκ με τις αντίστοιχες υποδοχές στον κορμό, αφότου έχουμε επανατοποθετήσει τις 2 πολύτιμες πλαστικές φλατζούλες στα σημεία που πιάνουν οι βίδες του fuel rail πάνω στον κορμό.
ι. Όταν ευθυγραμμιστούν και τα τέσσερα μπεκ, και εισέλθουν μέσα στην υποδοχή τους, τότε θα διαπιστώσετε ότι το fuel rail πατάει καλά πάνω στις πλαστικές φλατζούλες. Τότε -και μόνο τότε- αρχίστε να βιδώνετε τις 2 βίδες που το στηρίζουν (αυτές που βγάλαμε στο βήμα δ.)
ια. Επανατοποθετούμε τoν σωλήνα PCV
iβ. Ξαναβιδώνουμε την βίδα του βήματος β.
ιγ. Επανατοποθετούμε τον ρελέ της αντλίας βενζίνης και συνδέουμε ξανά τον πόλο της μπαταρίας.
ιδ. Βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο και ελέγχουμε για τυχόν διαρροές, τόσο από την ένωση μπεκ-fuel rail όσο και από την ένωση μπεκ-κορμού κινητήρα.
ιε. Εφόσον όλα είναι εντάξει, επανατοποθετούμε την μπάρα θόλων και είμαστε έτοιμοι.
Η διαδικασία αυτή ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ σε 1800άρια NBFL μοτέρ. Σε αυτά τα πράγματα είναι πολύ πιο πολύπλοκα, αφού πρέπει να λυθεί η εισαγωγή.