Τα αρχεία .vbo:
Το διάγραμμα ταχύτητας-απόστασης:
Κόκκινο: 1.10.80 | Μπλε: 1.11.00
Η αγωνιστική γραμμή:
Τα βίντεο:
Mazda MX-5 Miata NC 2.0L Sport – Megara Circuit – PB 1:10.80 |
Mazda MX-5 NC – TM&TDS Trackday – Megara Circuit 23 DEC 2009 – 1:11.00 |
::: Sector ::: | ::: 1:10.80 ::: | ::: 1:11.0 ::: |
---|---|---|
K1-K2 | ||
K3-K4 | ||
K5-Ευθεία | ||
K6 | ||
K8 | ||
K9 |
Στην Κ1, παρότι βρήκα καλύτερα το turn-in, παρόλα αυτά δεν κέρδισα τίποτα ουσιαστικό. Μπορεί η Κ1 να μην ήταν στα καλύτερα της εκείνη την ημέρα, αλλά παρόλα αυτά θέλει αρκετή δουλειά ακόμα.
Στην Κ3, παρότι την πήρα αρκετά πιο γρήγορα από την τελευταία φορά, δεν είδα ουσιαστικό κέρδος αφού τελικά έχασα κιόλας λόγω κακής Κ4. Είναι λεπτή η ισορροπία που πρέπει να κρατήσει κανείς, ώστε να μην χαλάσει την Κ4 με το “αεράτο” πέρασμα της Κ3.
Στην Κ5, βγήκα χειρότερα απ’ότι την περασμένη φορά, με αποτέλεσμα να μην δω ουσιαστικό κέρδος στην ευθεία, παρ’ότι τελικά μάζεψα περισσότερα χιλιόμετρα και φρέναρα πιο αργά για την Κ6. Στο διάγραμμα μπορείτε να δείτε και το καλό φρενάρισμα των EBC σε σχέση με τα carbotech.
Και φτάνουμε στην ρημάδα την Κ6, την οποία τόσο καιρό την αντιμετώπιζα λες και την έβλεπα πρώτη φορά. Επιτέλους έβαλα σημάδια για τα φρένα στην ευθεία (ναι, τόσο καιρό φρέναρα σχεδόν “στην τύχη”), μετέφερα το turn-in στο σωστό σημείο και πήρα επιτέλους σωστή γραμμή. Έτσι κέρδισα 1.7 δέκατα. Το περίεργο είναι ότι το drift δεν μου στοίχισε σχεδόν τίποτα σε χρόνο, συγκρίνοντας τον γύρο αυτόν με άλλους όπου η K6 ήταν πολύ πιο στρωτή.
Άλλα 1.5 δέκατα κέρδισα στην Κ8, όπου το πέρασμα μου ήταν αρκετά πιο γρήγορο. Αυτό ευτυχώς δεν είχε επιπτώσεις στην Κ9, όπου παρά την αργή έξοδο κέρδισα τελικά πίσω τον χρόνο στην είσοδο όπου ήμουν πιο γρήγορος.
Πιστεύω ότι το χαμηλό δεκάρι είναι εφικτό, απλά θέλει πολλή και λεπτομερή δουλειά.