Σε αυτό το topic έχουμε δει τα κέρδη που είδε ο Αλέξης στο αυτοκίνητο του με ατμοσφαιρική βελτίωση με το EM. Είπαμε λοιπόν να κάνουμε το ίδιο πράγμα στο δικό μου, πριν τοποθετήσω τον Rotrex.
Πάμε λοιπόν στον Κωνσταντάρα στην Πάτρα (Πιο φιλικό, υπομονετικό και πρόσχαρο άνθρωπο δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου):
Δυναμομετρούμε το αμάξι με τους χάρτες του EMU κενούς:
Ιπποδύναμη στους τροχούς: 103.4 PS
Ροπή στους τροχούς: 13.1 kg/m
Μετά από περίπου 30 δυναμομετρήσεις και συνολικά 3 ώρες στο δυναμόμετρο, ο καλύτερος συνδυασμός αβάνς και καυσίμου έδωσε αυτά τα νούμερα:
Ιπποδύναμη στους τροχούς: 107.1 PS
Ροπή στους τροχούς: 13.5 kg/m
Και αναγωγή στον στρόφαλο:
Ιπποδύναμη: 133 bhp
Ροπή: 15.5 kg/m
Το κέρδος δηλαδή ήταν 3.7 άλογα και 0.4 κιλά ροπής. Δηλαδή τίποτα σημαντικό αριθμητικά. Το κέρδος όμως στην ροπή στις χαμηλομεσαίες (ήταν αισθητό και από τον butt dyno), ήταν το σημαντικότερο κέρδος.
ΥΓ: Οπότε όταν ακούτε για λύσεις ατμοσφαιρικής βελτίωσης με μαγικά κουτάκια που δίνουν 15 άλογα, να κρατάτε και μικρό καλάθι…