Αναζητώντας αρνητικότερο κάμπερ: FM Eccentric Bushings

Μετά από την άρνηση της μπροστινής αριστερής ανάρτησης μου να δώσει τιμές αρνητικού κάμπερ κάτω από -0*40′, άρχισε η αναζήτηση λύσεων. Μία λύση είναι το χαμήλωμα. Στην περίπτωση μου, η λύση αυτή αποκλείεται για πρακτικούς λόγους (γκαράζ).

Μια άλλη εύκολη και έξυπνη λύση είναι αυτή:

Super Pro suspension bushings – adjustable

Τα bushings τοποθετούνται στα κάτω ψαλίδια. Η έκκεντρη θέση της βίδας φέρνει το ψαλίδι σε τέτοια θέση ώστε είτε να μειωθεί το στατικό κάμπερ (όπως στη δική μου περίπτωση) είτε να αυξηθεί (στην περίπτωση των χαμηλωμένων).


(Επάνω η θέση για μείωση του κάμπερ και κάτω η θέση για αύξηση)

Τα bushings δεν ρυθμίζονται μετά την τοποθέτηση, οπότε θα πρέπει κανείς να αποφασίσει από πριν τι έχει σκοπό να κάνει.

Τα τοποθέτησα λοιπόν στον Παναγιώτη τον Μάλλιαρη. Όση ώρα ο Παναγιώτης έβγαζε τα μαμά bushings, ο Αλέξης ανέλαβε -ακολουθώντας τις οδηγίες του Jeremy της FM- να “αγριέψει” τις επιφάνειες των μετάλλων, πάνω στις οποίες σφίγγουν οι βίδες του ψαλιδιού:

Εδώ τα bushings τοποθετημένα:

Η τοποθέτηση του έκκεντρου μεταλικού σωλήνα μέσα στο bushing:

H ευθυγράμμιση του μπροστά σινεμπλοκ με την βοήθεια του BFH:

To σινεμπλοκ τοποθετημένο:

Αποτέλεσμα:
Στην ευθυγράμμιση που ακολούθησε στον Κωτσόπουλο, το κάμπερ μπροστά μπορούσε με εξαιρετική ευχαίρια να φτάσει τις -2 μοίρες!!! Κέρδος 1*20΄δηλαδή! Το αφήσαμε όμως στην 1μιση μοίρα αρνητικό, αφού τώρα έχουμε πρόβλημα πίσω, αφού σε τιμές πάνω από μιάμιση μοίρα αρνητικό αυξάνει πολύ η σύγκλιση. Αλλά το αποτέλεσμα με αποζημίωσε πλήρως, αφού τελικά το -1.5 μπρος-πίσω δίνει τέλειο ζύγισμα στο αμάξι.