Κατ’αρχάς, αυτός είναι ο τρόπος που χτίζει πίεση στο αυτοκίνητο μου ο Rotrex SP30-74 με την 90άρα τροχαλία:
Η δυναμομέτρηση έγινε την πιο ζεστή ημέρα του καλοκαιριού, χωρίς intercooler και την επομένη αλλαγής μπεκ (άρα ψιλοαρρύθμιστος):
164 άλογα τροχό
17,8 kg/m ροπή τροχό
Στο διάγραμμα γίνεται αντιπαραβολή της παλιάς -στοκ- δυναμομέτρησης με τη σημερινή. H δυναμομέτρηση ως στοκ είναι αυτή:
Δηλαδή μιλάμε για 68% αύξηση της ιπποδύναμης (+66 άλογα).
Σε καινούρια δυναμομέτρηση που έγινε από το περιοδικό Power, το αμάξι έβγαλε ακριβώς τα ίδια νούμερα και με το intercooler. Όταν την πάρω στα χέρια μου, θα την ανεβάσω και αυτή.