Μιλάμε για ελαστικά τα οποία τοποθετήθηκαν πριν 18 μήνες. Εκτός από τα 19.500 χιλιόμετρα που διένυσαν στους δρόμους, τα λάστιχα αυτά έχουν στην πλάτη τους:
- >100 γύρους στα Μέγαρα
- >40 γύρους στη Dijon
- >40 γύρους στο Magny Cours
- 8 γύρους στη Nordschleife
- 10 γύρους στη Τρίπολη
Το λάστιχο που ήταν στην χειρότερη κατάσταση ήταν το μπροστά αριστερό, πράγμα αναπόφευκτο μετά από τόσους γύρους στα Μέγαρα:
Τα άλλα τρία ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (δεδομένης της χρήσης):
(στη φωτό το πίσω δεξιό)
Η φθορά τους ήταν πολύ ομοιόμορφη παρά τις δυόμιση μοίρες κάμπερ (πράγμα όχι ευνοϊκό στα πολλά “δρομίσια” χιλιόμετρα), όπου θα περίμενε κανείς ότι το εσωτερικό του ελαστικού θα είχε πολύ μεγαλύτερη φθορά.
Με λίγα λόγια, ο μύθος της γρήγορης φθοράς των ημισλίκ ελαστικών κατέπεσε πλήρως στην περίπτωση αυτή. Το μεγάλο πέλμα, σε συνδυασμό με τον μεγάλο δείκτη βάρους, προφανώς βοήθησαν στην αναπάντεχη αυτή μακροβιωσιμότητα των ελαστικών.
Για άλλη μια φορά, το grip των 8αριών ήταν αξιοπρεπέστατο μέχρι τέλους. Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις λοιπόν, έτσι 8άρια και πάλι 8άρια:
(στη φωτό βλέπουμε 5 θηλαστικά, το αριστερά είναι ο KingManos )