3 μέρες πριν τον αγώνα της Τρίπολης στα τέλη Μαρτίου, ανακάλυψα εντελώς κατά τύχη ότι τελείωσαν τα μπροστινά κίτρινα EBC. Φαγώθηκαν σε ελάχιστα χιλιόμετρα (λιγότερα από 6-7.000), πράγμα που μάλλον οφείλεται στα απανωτά TD που έκανα στα Μέγαρα. Στοκ δεν είχα αυτή τη φορά (πάντα παραγγέλνω δυο-δυο τα σετ), οπότε κάτι έπρεπε να γίνει άμεσα. Η μέρα ήταν Πέμπτη, και το μόνο που μπόρεσα να κάνω είναι να βάλω ένα σετ EBC κόκκινα που μπόρεσε να βρει ο Μοράρης. Τα πλήρωσα χρυσάφι, αλλά έτσι είναι: η προχειρότητα πληρώνεται. Έτρεξα λοιπόν με αυτά στην Τρίπολη, δεν είχαν διαφορά με τα κίτρινα στους 3 γύρους του αγώνα, αλλά για πολλά-πολλά σίγουρα δεν κάνουν. Τότε αποφάσισα να το ξαναγυρίσω στα Carbotech. Τέλος εποχής λοιπόν για τα κίτρινα EBC. Τα φόρεσα για πάνω από δύο χρόνια, έμεινα ευχαριστημένος από την απόδοση τους, έβγαλα καλούς χρόνους με αυτά, αλλά ποτέ δεν συνήθισα την “μαμίσια” αίσθηση τους, ιδίως στο δρόμο.
Μαζί με τα XP-8, παρήγγειλα τους τρυπητούς δίσκους της Stoptech. Ο λόγος που δεν πήρα τρυπητούς-χαρακτούς είναι η συμβουλή του Μοράρη ότι αν δεν έχεις θέμα απόδοσης των φρένων, οι τρυπητοί αρκούν. Σήμερα λοιπόν παρέλαβα τα 3/4 της παραγγελίας που είχα κάνει στον Bill @ Miataroadster, αφού οι πίσω δίσκοι είναι σε backorder:
Θα τα φορέσω μέσα στις επόμενες μέρες, και εντυπώσεις θα έχουμε στις 9-10.06 στον αγώνα των Μεγάρων.
You must be logged in to post a comment.